2014. nov 23.

Lágy Brownie

írta: Gyenis Katalin
Lágy Brownie

Bevallom, imádom a Browniet, azonban nem a tömény csokis változatát, ezért elég sok receptet kipróbáltam. Rájöttem, hogy nem is olyan könnyű elkészíteni a számomra tökéletes Browniet. Aztán egyszer rábukkantam egy receptre, amit egy kicsit átalakítottam, így megtaláltam az Igazit! Persze nagyon sok múlik azon, hogy milyen hozzávalókat veszünk. Én a kakaóporból és a csokoládékból is jó minőségit vásároltam. Ha Te is jobban szereted a lágyabb, könnyebb süteményeket, akkor csak ajánlani tudom ezt a Brownie receptet.

10421257_1529804427259739_2416927710889329392_n.jpg

150 g vaj

150 g barna cukor /nádcukor

75 g kakaópor

150 g liszt

1tk szódabikarbóna

4 tojás

2 tábla csokoládé

 

A vajat, a cukorral és a kakaóporral egy lábasban kis lángon megolvasztjuk. A tojásokat egy kicsit verjük fel. Miután a vajas keverék felolvadt egy kicsit hagyjuk hűlni, utána adjuk hozzá fokozatosan folyamatos keverés mellett a szódabikarbónás lisztet és a tojásokat. Ebbe szórjunk 2 tábla csokoládét, mindegy milyen csokit használunk, én 1 étcsokoládét és 1 tejcsokoládét használtam.

190 fokon kb. 20 perc alatt megsül.

Szólj hozzá

édes