2023. okt 28.

Sárgarépa fasírt

írta: Gyenis Katalin
Sárgarépa fasírt

Szoktál centrifugálni gyümölcs és zöldség levet? Ha igen, akkor ez a Te recepted lesz ;-)

Nagyon sokszor szoktam sárgarépát almával centrifugálni és a maradék sárgarépával sosem tudtam mit kezdni. Volt, hogy készítettem belőle répatortát, de másra nem igazán használtam. Mindig csak ment az egész a komposztba. 

Aztán egyszer gondoltam egyet és elkészítettem a fasírtot sárgarépából és mivel nagyon jól sikerült ezért megosztom veletek a receptet. 

1698506149537.jpg

 

Kb. 500 g reszelt sárgarépa (vagy amit a centrifuga kidobál nekünk, én ebből készítettem)

2 evőkanál zsemlemorzsa (vagy gluténmentes zsemlemorzsa)

1 tojás

só, bors ízlés szerint 

 

Az egészet összekeverjük és vízes kézzel golyókat formálunk belőle. Forró kókuszolajban kisütjük és akár fokhagymás teljföllel is találhatjuk..

Ez egy szuper vendégváró is! ;-)

Szólj hozzá